جعفر قادری :مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد و محورهایی که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، بحث سهولت فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، حمایت از شرکت های دانش بنیان، اصلاح نظام بانکی و بازار سرمایه است.
کد خبر: ۸۵۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 08 June 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«جعفر قادری» با اشاره به مهمترین اولویت های مجلس یازدهم گفت: مهمترین اولویت مجلس یازدهم باید در حوزه اقتصادی باشد و محورهایی که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد، بحث سهولت فضای کسب و کار، مبارزه با قاچاق، حمایت از تولید داخلی، حمایت از شرکت های دانش بنیان، اصلاح نظام بانکی و بازار سرمایه است.

 

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید توسعه زیرساخت های کشور و جهت گیری تجارت به سمت کشورهای همسایه باشد، گفت: تکمیل زنجیره های تولید در صنایع غذایی و وابسته به بخش معدن و پتروشیمی از دیگر مسایلی است که ما باید در حوزه اقتصادی به آن توجه کنیم. این زنجیره ها باید تکمیل شود و در حوزه هایی که مزیت نسبی در بحث تولید داریم همانند پتروشیمی، معدن و کشاورزی و بحث تامین امنیت غذایی و امنیت بهداشتی فعال تر عمل کنیم.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم باید در بحث نظارت قوی عمل کند، گفت: امری که می تواند مجلس یازدهم را نسبت به سایر مجالس متمایز کند، تمرکز بر بحث های نظارتی است. درست است که ما خلاها و مغایرت های قانونی زیادی داریم ولی بیش از آنکه نیاز به قانون گذاری داشته باشیم، نیاز به کنترل، مراقبت و نظارت داریم.

 

قادری تاکید کرد: ما باید پیگیر این مسئله باشیم که در حوزه هایی که قانون داریم، قانون اجرایی شود؛ آنجاهایی که باید آیین نامه تدوین شود، این امر صورت گیرد و آنجاهایی که باید نظارت بر تدوین آیین نامه باشد، این امر به خوبی انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار